Producenci
Promocje
Śpiworek Minky 80x80cm do fotelika, otulacz niemowlęcy - kolory
Śpiworek Minky 80x80cm do fotelika, otulacz niemowlęcy - kolory

54,99 zł

Cena regularna: 74,99 zł

szt.
Poduszka motylek Welur antywstrząsowa - kolory
Poduszka motylek Welur antywstrząsowa - kolory

12,99 zł

Cena regularna: 14,99 zł

szt.
Poduszka Welur dla kobiet w ciąży rogal do spania i karmienia Typ C - kolory
Poduszka Welur dla kobiet w ciąży rogal do spania i karmienia Typ C - kolory

127,99 zł

Cena regularna: 199,00 zł

szt.
Tkanina bawełniana różne wzory - 1mb
Tkanina bawełniana różne wzory - 1mb

12,99 zł

Cena regularna: 14,49 zł

szt.
Taśma suwakowa do pościeli biała zamek 3mm - 300m
Taśma suwakowa do pościeli biała zamek 3mm - 300m

142,99 zł

Cena regularna: 150,99 zł

szt.
Chusta bandana apaszka wiosna - jesień - kolory
Chusta bandana apaszka wiosna - jesień - kolory

5,39 zł

Cena regularna: 9,99 zł

szt.
Kulka silikonowa, wypełniacz silikonowy - worek 10kg
Kulka silikonowa, wypełniacz silikonowy - worek 10kg

155,99 zł

Cena regularna: 199,00 zł

szt.
Czapeczka smerfetka miękka, delikatna, niezbędna dla noworodków.
Czapeczka smerfetka miękka, delikatna, niezbędna dla noworodków.

5,99 zł

Cena regularna: 8,99 zł

szt.
Prześcieradło muślinowe do wózka, kołyski 80x30cm z gumką - kolory
Prześcieradło muślinowe do wózka, kołyski 80x30cm z gumką - kolory

25,99 zł

Cena regularna: 29,99 zł

szt.
Prześcieradło do wózka, kołyski 80x30cm z gumką - kolory
Prześcieradło do wózka, kołyski 80x30cm z gumką - kolory

9,99 zł

Cena regularna: 13,50 zł

szt.
Prześcieradło na materac 120x60cm - kolory
Prześcieradło na materac 120x60cm - kolory

15,99 zł

Cena regularna: 18,99 zł

szt.
Poduszka mały rogal do karmienia piersią, PUSZEK - kolory
Poduszka mały rogal do karmienia piersią, PUSZEK - kolory

31,99 zł

Cena regularna: 35,99 zł

szt.
Regulamin

Regulamin

Obowiązuje od 25-12-2016

Sklep internetowy www.babyuniverse.pl, działający pod adresem http://www.babyuniverse.pl, prowadzony jest przez firmę MINDON Łukasz Kolanowski z siedzibą przy ul.Teofila Mateckiego 22/23, 60-689 Poznań, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9720951969, REGON 302430965.

Kontakt ze Sklepem możliwy jest:

- za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@babyuniverse.pl (preferowana forma kontaktu)
- telefonicznie: 796845195
- pisemnie na adres: Mindon ul.Teofila Mateckiego 22/23, 60-689 Poznań.

Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta.

DEFINICJE

Dzień roboczy – jest to jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Formularz rejestracyjny – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta. Rejestracja w sklepie internetowym www.babyuniverse.pl wymaga wyrażenia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie jego Danych Osobowych w zakresie i celu niezbędnym do korzystania z usług świadczonych przez MindON Łukasz Kolanowski w ramach Sklepu, w tym na przekazywanie Danych Osobowych podmiotom trzecim, przy pomocy których MindON Łukasz Kolanowski świadczy usługi w ramach Sklepu oraz przekazanie tych danych jest niezbędne w celu prawidłowej realizacji usługi. Wyrażenie zgody następuje poprzez kliknięcie pola wyboru (checkbox) dostępnego na stronie internetowej Sklepu. Więcej informacji na temat polityki prywatności znajdą Państwo tutaj; https://www.babyuniverse.pl/Polityka-prywatnosci.html.

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;

Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie;

Kodeks Cywilny - Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Konsument - osoba w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego;

Konto - przydzielona danemu Klientowi po rejestracji na http://www.babyuniverse.pl przestrzeń Sklepu, zabezpieczona loginem i hasłem, umożliwiająca zapisywanie i przechowywanie informacji o danych wysyłkowych Klienta, prezentująca historię oraz statusy zamówień;

Regulamin - niniejszy regulamin sklepu internetowego babyuniverse.pl;

Rejestracja - jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu;

Sklep – prowadzony przez firmę Mindon Łukasz Kolanowski sklep internetowy działający pod adresem: http://www.babyuniverse.pl, sprzedający produkty za pośrednictwem Internetu;

Sprzedawca –  firma Mindon Łukasz Kolanowski z siedzibą przy ul.Teofila Mateckiego 22/23, 60-689 Poznań, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9720951969, REGON 302430965;

Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;

Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;

Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz. 827);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013r., poz. 1422 ze zm.);

Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

INFORMACJE OGÓLNE

1. Sklep prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o Produktach Sklep zamieszcza na stronie http://www.babyuniverse.pl.

2. Zasięg działania Sklepu obejmuje wyłącznie terytorium Polski. Sklep nie sprzedaje i nie dostarcza Produktów poza granice kraju.

3. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

5. Do każdego zamówionego produktu dołączany jest dowód zakupu: paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.

6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając Zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w opisie Produktu.

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia od Klientów przyjmowane są za pośrednictwem strony www.babyuniverse.pl   (poprzez Formularz zamówienia) 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:  a) Przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: IE (min. wersja 7) lub Google Chrome (min. wersja 13) lub Mozilla Firefox (min. wersja 10), b) Łącze internetowe o przepustowości minimalnej: download 512 kbit/s, upload 128 kbit/s, c) aktywny adres e-mail.

2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12:00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są w najbliższym dniu roboczym.

3. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez obsługę Sklepu. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

4. Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

5. Umowa Sprzedaży obowiązuje przy każdym zamówieniu, również "za pobraniem". Prosimy zapoznać się z konsekwencjami nieodebrania takiej paczki tutaj.

ZMIANY W ZAMÓWIENIACH

1. Klient może dokonywać zmian w Zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania Zamówienia do wysyłki. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową: sklep@babyuniverse.pl (preferowana forma kontaktu) lub telefonicznie: 796845195.

2. Zarejestrowany Klient może również anulować zamówienie poprzez zalogowanie na koncie Klienta, wejście na szczegóły realizowanego zamówienia i wybranie przycisku 'anuluj zamówienie'.

ZWROT ŚRODKÓW

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

CENY

1. Wszystkie ceny Produktów są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

2. Ceny zamieszczone przy  Produktach nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki, ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana w sposób wyraźny i jednoznaczny po wybraniu przez Klienta formy dostawy i płatności. Przed zatwierdzeniem zamówienia Klient może samodzielnie sprawdzić koszt dostawy na stronie https://www.babyuniverse.pl/Czas-i-koszty-dostawy.html.

3. Sklep nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami.

FORMY PŁATNOŚCI

Za Zamówienie złożone w Sklepie, Klient może zapłacić w następujący sposób:

- za pobraniem - należność uiszczana jest kurierowi lub listonoszowi,

- przelewem bankowym na konto Sklepu: ING Bank Śląski 91 1050 1520 1000 0092 7591 8002,

przelewem elektronicznym, kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych (PayU, Płatności Shoper).

Formy płatności można sprawdzić klikając tutaj.

DOSTAWA

1. Zamówione Produkty są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Decyzję o formie dostawy podejmuje Klient podczas wypełniania Formularza zamówienia.

CENNIK

Koszty wysyłki można sprawdzić klikając tutaj. Koszty wysyłki dostępne są również w zakładce „Czas i koszty dostawy”.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Przy każdym oferowanym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia Zamówienia (w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze) lub od wpłynięcia środków na nasze konto (w przypadku zamówień płatnych przelewem,  płatnościami elektronicznymi lub kartą płatniczą) do chwili wysłania zamówionych Produktów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na Produkty o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, przy czym termin wysyłki określany jest na podstawie Produktu o najdłuższym czasie realizacji.

2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

3. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru firmy realizującej dostawę:

- Paczkomaty InPost – czas dostawy – zwykle 1-3 dni roboczych,

- Kurier – czas dostawy – zwykle 1-2 dni roboczych.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły znajdują się tutaj.

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli Klientem nie jest Konsument.

3. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument ma prawo:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.

b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

4. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.

6. Zaleca się, aby zgłoszenie reklamacyjne Produktu zawierało: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) dane kontaktowe składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji.

7. W zakresie składania reklamacji Konsument może skorzystać z formularza reklamacyjnego udostępnionego przez Sklep, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji.

8. Reklamacja może być złożona na przykład pisemnie na adres: MINDON Łukasz Kolanowski ul.Teofila Mateckiego 22/23, 60-689 Poznań lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@babyuniverse.pl. Złożenie reklamacji w podany wyżej sposób ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

10. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Konsumenta lub do wykonania uprawnień Konsumenta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Konsument zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres MINDON Łukasz Kolanowski ul.Teofila Mateckiego 22/23, 60-689 Poznań. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Konsumenta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Konsument poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

11. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania Produktu Konsumentowi. Jeśli wada została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Produktu domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w momencie sprzedaży.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

b) jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

c) może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl.

BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Zakupy w sklepie www.babyuniverse.pl zabezpieczone są szyfrowanym połączeniem SSL. Szyfrowaniem objęte są dane osobowe przekazywane podczas składania zamówienia, rejestracji i logowania.

2. Administratorem danych osobowych jest MINDON Łukasz Kolanowski z siedzibą przy ul.Teofila Mateckiego 22/23, 60-689 Poznań, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9720951969, REGON 302430965.

3. Dane osobowe zbierane przez MINDON Łukasz Kolanowski za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep.

5. Każdy Klient ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania i aktualizacji oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania w dowolnym momencie. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład pisemnie na adres: MINDON Łukasz Kolanowski ul.Teofila Mateckiego 22/23, 60-689 Poznań lub formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@babyuniverse.pl

6. Dane przetwarzane są z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa i nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych.

7. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu poświęconej polityce prywatności: https://www.babyuniverse.pl/Polityka-prywatnosci.html.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta.

2. Znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia są wyłączną własnością ich producentów, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i prezentacji produktów.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl