Koszty dostawy
Jakie są koszty dostawy krajowej?
INFORMACJA: lista aktywnych paczkomatów Inpost, automatów Orlen, automatów Pocztex jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któraś z maszyn jest niedostępna oznacza to, że w tym momencie jest przepełniona lub wystąpiła w niej awaria. Należy wybrać inną w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
- Darmowa dostawa od kwoty 149.99 zł. dotyczy tylko opcji wyszczególnionych w tabelce powyżej.
Przesyłki gabarytowe DHL, Poczty Polskiej (np. kulka silikonowa), pobraniowe, zagraniczne DPD, InPost Paczkomaty 24/7 Paczka w Weekend oraz inne przesyłki przekraczające wymiary paczki standardowej nie podlegają takiej promocji (np. hurtowy zakup poduszek ciążowych powyżej 2szt.). Koszt takich zakupów prosimy uzgadniać drogą mailową. Dodatkowo produkty takie, jak np. przewijak czy tkanina bawełniana w belce nie mieszczą się w paczkomacie, dlatego też będą wysyłane kurierem.
Jakie są koszty dostawy zagranicznej?
- KURIER GLS, DPD lub Fedex do 4kg – przelew/płatność elektroniczna
Standardowy czas doręczenia paczki międzynarodowej to 48 – 96 godzin.
Czas dostawy
- Kurierzy dostarczają przesyłki na drugi dzień od nadania przez firmę, w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
- Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, a czas dostarczenia do paczkomatów to ok 1 - 2 dni roboczych. Wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się nami.
Odbiór osobisty po przedpłacie:
Odbiór osobisty jest możliwy tylko po przedpłacie, pod adresem:
BabyUniverse
os. Jana III Sobieskiego pawilon 52 (lokal na lewo od Chaty Polskiej), 60-690 Poznań.
Od poniedziałku do czwartku w godz. 9:30 - 14:30 oraz
w piątek w godz. 9:30 - 13:00 W weekendy oraz święta nie pracujemy.
Prosimy oczekiwać na potwierdzenie możliwości odbioru osobistego droga mailową. Prosimy nie przyjeżdżać wcześniej, przed otrzymaniem takiego potwierdzenia, gdyż zamówienie może nie być jeszcze gotowe do odbioru.
O ewentualnym czasie naszej nieobecności będziemy informować drogą mailową lub telefoniczną, ustalimy wówczas inny termin odbioru.
Czas realizacji zamówienia
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia i linkiem, który możesz kliknąć jeśli wszystkie dane są poprawne.
O postępie naszych prac związanych z realizacją zamówienia będziesz informowany na bieżąco.
Na stronach naszego sklepu prezentujemy tylko asortyment, który posiadamy w magazynie, w związku z czym realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta będą realizowane w następującym po nich dniu roboczym.
Prosimy pamiętać, że na czas oczekiwania na przesyłkę składa się czas przygotowania towaru do wysyłki (24h) + czas doręczenia przez firmę kurierską (1-4 dni).
Godzina wysyłki tego samego dnia to godzina, do której kupujący mogą złożyć i opłacić zamówienia, a my wyślemy je jeszcze w dniu zakupu.
Wówczas przesyłki należy się spodziewać następnego dnia roboczego.
Tabela godzin granicznych w zależności od wyboru przewoźnika:
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Ważne !
Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki standardowej, natomiast te z wyznaczoną godziną doręczenia są znacznie droższe. Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8-17). Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko przed wysyłką zamówienia, nie ma takiej możliwości dla przesyłek będących już w drodze do klienta.
Jeśli adresat będzie nieobecny listonosz lub kurier pozostawi awizo. Kurierzy i listonosze nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem, jednak w celu usprawnienia procesu doręczenia przesyłki Sklep podaje na paczce numer kontaktowy do adresata.