Koszt wysyłki krajowej (poduszki, akcesoria niemowlęce):

InPost paczkomaty - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 199 zł.)
InPost kurier - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 299 zł.)

InPost paczkomaty - 9,99 zł

InPost kurier - 12,49 zł

InPost kurier pobranie - 16,99 zł

inpost kurier inpost paczkomaty

Koszt wysyłki gabarytowej (kulka silikonowa):

DHL kurier - 29,99 zł
DHL kurier pobranie - 35,79 zł

DHL kurier

Koszt wysyłki zagranicznej:

DPD/GLS kurier zagraniczny - cennik

UE flag DPD kurier kurier GLS
       
Sposoby płatności:

gpay PayU blik płatności PayPal Shoper płatności

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Formy Płatności - przeczytaj

Producenci
Promocje
Piłeczki sensoryczne piłki czarno białe 4 sztuki
Piłeczki sensoryczne piłki czarno białe 4 sztuki
29,99 zł 26,49 zł
szt.
Sensoryczna kontrastowa książeczka krówka Hencz
Sensoryczna kontrastowa książeczka krówka Hencz
52,99 zł 46,99 zł
szt.
Piłeczki sensoryczne kształty kolorowe 5 szt.
Piłeczki sensoryczne kształty kolorowe 5 szt.
29,99 zł 26,90 zł
szt.
Poduszka antyalergiczna 60X40cm, 300g
Poduszka antyalergiczna 60X40cm, 300g
6,99 zł 6,99 zł
szt.
Becik rożek niemowlęcy - kolory
Becik rożek niemowlęcy - kolory
21,99 zł 17,49 zł
szt.
Poduszka motylek antywstrząsowa - kolory
Poduszka motylek antywstrząsowa - kolory
15,99 zł 9,89 zł
szt.
Kulka silikonowa, sztuczny puch - worek 5kg
Kulka silikonowa, sztuczny puch - worek 5kg
70,99 zł 66,50 zł
szt.
Kulka silikonowa, wypełniacz silikonowy - worek 10kg
Kulka silikonowa, wypełniacz silikonowy - worek 10kg
139,00 zł 126,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów

  • Konsument (osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną na adres sklep@babyuniverse.pl, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  • Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (np. nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmodyfikowany), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego rozsądku.

  • Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

  • Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać spakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

  • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, zgodnie z III.6.).

  • Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji.

  • Towar należy zwrócić na adres: MINDON Łukasz Kolanowski os. Jana III Sobieskiego pawilon 52 (na lewo od Chaty Polskiej) 60-690 Poznań.

  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej

  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy.

  • Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, gdy:

    a) przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    b) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    c) kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

    Wzór oświadczenia do pobrania tutaj (plik .pdf)

Reklamacje

     Wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie BabyUniverse są nowe, objęte roczną gwarancją producenta na warunkach w niej opisanych. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, to może:

     a) przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sklepu, dostarczając towar na własny koszt wraz z dokumentem zakupu i dokładnym opisem usterki na adres: MINDON Łukasz Kolanowski os. Jana III Sobieskiego pawilon 52 (na lewo od Chaty Polskiej) 60-690 Poznań.

     b) złożyć w Sklepie reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego)

     c) złożyć w Sklepie reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny)

     W przypadku stwierdzenia, że produkt jest uszkodzony prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@babyuniverse.pl z dopiskiem w temacie  „Reklamacja”.

Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu (np. karton) umożliwiającym bezpieczny transport do naszej firmy. Do paczki prosimy załączyć dokładny opis usterki. Najdalej w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki otrzymacie Państwo decyzje dotyczącą uznania lub odrzucenia reklamacji oraz zostaniecie poinformowani o terminie naprawy lub wymianie produktu na nowy.

Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu prosimy wysyłać na adres mailowy sklep@babyuniverse.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 796845195.

W zgłoszeniu o wystąpieniu niezgodności związanej z funkcjonowaniem sklepu należy podać: imię i nazwisko, datę wystąpienia usterki oraz dokładny opis jej wystąpienia, telefon kontaktowy. Sklep w terminie nie dłuższym niż 7 dni udzieli odpowiedzi na złożoną reklamację wysyłając maila lub dzwoniąc.

Poznaj swoje prawa

Poznaj prawa konsumenta, które zapewnią Ci bezpieczne zakupy w Internecie - skorzystaj z porad konsumenckich Urzędu Ochrony Ochrony Konsumentów i Konkurencji.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl