Koszt wysyłki:

InPost paczkomaty - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 110 zł.)
InPost kurier - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 199 zł.)

InPost paczkomaty - 9,99 zł

InPost kurier - 12,49 zł

InPost kurier pobranie - 14,99 zł
DHL kurier - 17,49 zł
DHL kurier pobranie - 20,69 zł
DPD kurier zagraniczny - cennik

UE flag inpost kurier inpost paczkomaty
DHL kurier DPD kurier

       
Sposoby płatności:

PayU blik płatności PayPal Shoper płatności

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Formy Płatności - przeczytaj

Media społecznościowe:

 

 

Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

  • Reklamacje

         Wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie BabyUniverse są nowe, objęte roczną rękojmią lub gwarancją producenta na warunkach w niej opisanych. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, to może:

         a) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych na karcie
            gwarancyjnej przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sklepu, dostarczając sprzęt na własny koszt wraz z dokumentem zakupu i dokładnym opisem usterki na adres: MINDON Łukasz Kolanowski os. Jana III Sobieskiego pawilon 52 (na lewo od Chaty Polskiej) 60-690 Poznań.

         b) złożyć w Sklepie reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego)

         c) złożyć w Sklepie reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny)

         W przypadku stwierdzenia, że produkt jest uszkodzony prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@babyuniverse.pl z dopiskiem w temacie  „Reklamacja”.

    Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu (np. karton) umożliwiającym bezpieczny transport do naszej firmy. Do paczki prosimy załączyć dokładny opis usterki. Najdalej w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki otrzymacie Państwo decyzje dotyczącą uznania lub odrzucenia reklamacji oraz zostaniecie poinformowani o terminie naprawy lub wymianie produktu na nowy.

    Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu prosimy wysyłać na adres mailowy sklep@babyuniverse.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 796845195.

    W zgłoszeniu o wystąpieniu niezgodności związanej z funkcjonowaniem sklepu należy podać: imię i nazwisko, datę wystąpienia usterki oraz dokładny opis jej wystąpienia, telefon kontaktowy. Sklep w terminie nie dłuższym niż 7 dni udzieli odpowiedzi na złożoną reklamację wysyłając maila lub dzwoniąc.

  • Zasady zwrotów

    Konsument (osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną na adres sklep@babyuniverse.pl, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

    Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego rozsądku. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać spakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

    Towar należy zwrócić na adres: MINDON Łukasz Kolanowski os. Jana III Sobieskiego pawilon 52 (na lewo od Chaty Polskiej) 60-690 Poznań.

  • Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, gdy:

    a) przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    b) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    Wzór oświadczenia do pobrania tutaj (plik .pdf)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl