Formy Płatności - przeczytaj

Koszt wysyłki:

InPost paczkomaty - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 110 zł.)
InPost kurier - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 199 zł.)

InPost paczkomaty - 9,99 zł

InPost kurier - 12,49 zł

InPost kurier pobranie - 14,99 zł
DHL kurier - 16.99 zł
DHL kurier pobranie - 19,79 zł
DPD kurier zagraniczny - cennik

UE
DPD

       
Sposoby płatności:

PayU PayPal Shoper płatności

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Producenci
Zwroty i reklamacje
  • Reklamacje.

         Wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie BabyUniverse są nowe, objęte roczną rękojmią lub gwarancją producenta na warunkach w niej opisanych. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, to może:

         a) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych na karcie
            gwarancyjnej przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za  
            pośrednictwem Sklepu, dostarczając sprzęt na własny koszt wraz z dokumentem zakupu i dokładnym
            opisem usterki na adres:
                                               MINDON Łukasz Kolanowski
                                               os. Jana III Sobieskiego pawilon 52 (na lewo od Chaty Polskiej)
                                               60-690 Poznań.

         b) złożyć w Sklepie reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia
             27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
             cywilnego)

         c) złożyć w Sklepie reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny)

         W przypadku stwierdzenia, że produkt jest uszkodzony prosimy o kontakt telefoniczny pod numer  
         796845195, lub przesłanie opisu usterki na adres mailowy biuro@mindon.pl z dopiskiem w temacie
         „Reklamacja”.

    Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu (np. karton) umożliwiającym bezpieczny transport do naszej firmy. Do paczki prosimy załączyć dokładny opis usterki. Najdalej w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki otrzymacie Państwo decyzje dotyczącą uznania lub odrzucenia reklamacji oraz zostaniecie poinformowani o terminie naprawy lub wymianie produktu na nowy.

    Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu prosimy wysyłać na adres mailowy sklep@babyuniverse.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 796845195.

    W zgłoszeniu o wystąpieniu niezgodności związanej z funkcjonowaniem sklepu należy podać: imię i nazwisko, datę wystąpienia usterki oraz dokładny opis jej wystąpienia, telefon kontaktowy. Sklep w terminie nie dłuższym niż 7 dni udzieli odpowiedzi na złożoną reklamację wysyłając maila lub dzwoniąc.

  • Zasady zwrotów.

    Konsument (osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną na adres sklep@babyuniverse.pl, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

    Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego rozsądku. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać spakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

    Towar należy zwrócić na adres:
                                               MINDON Łukasz Kolanowski
                                               os. Jana III Sobieskiego pawilon 52 (na lewo od Chaty Polskiej)
                                               60-690 Poznań.


  • Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, gdy:

    a) przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    b) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    Wzór oświadczenia do pobrania tutaj (plik pdf.).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl