Koszt wysyłki:

InPost paczkomaty - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 110 zł.)
InPost kurier - 0,00 zł
(przy zakupach pow. 199 zł.)

InPost paczkomaty - 9,99 zł

InPost kurier - 12,49 zł

InPost kurier pobranie - 14,99 zł
DHL kurier - 17,49 zł
DHL kurier pobranie - 20,69 zł
DPD kurier zagraniczny - cennik

UE flag inpost kurier inpost paczkomaty
DHL kurier DPD kurier

       
Sposoby płatności:

PayU blik płatności PayPal Shoper płatności

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Formy Płatności - przeczytaj

Media społecznościowe:

 

 

Producenci
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia i linkiem, który możesz kliknąć jeśli wszystkie dane są poprawne.
O postępie naszych prac związanych z realizacją zamówienia będziesz informowany na bieżąco.

Na stronach naszego sklepu prezentujemy tylko asortyment, który posiadamy w magazynie, w związku z czym realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta będą realizowane w następującym po nich dniu roboczym.

Prosimy pamiętać, że na czas oczekiwania na przesyłkę składa się czas przygotowania towaru do wysyłki (24h) + czas doręczenia przez Pocztę Polską lub kuriera (1-4 dni).

Towar możemy wysłać tego samego dnia, jeżeli do godziny 11-tej:

  • zostanie zatwierdzone zamówienie płatne przy odbiorze lub
  • zostanie zaksięgowana należność na koncie sklepu płatna przelewem, kartą płatniczą lub ePrzelewem.

Wówczas przesyłki należy się spodziewać następnego dnia roboczego.

Ważne !

Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki standardowej, natomiast te z wyznaczoną godziną doręczenia są znacznie droższe. Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8-17). Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko przed wysyłką zamówienia, nie ma takiej możliwości dla przesyłek będących już w drodze do klienta.

Jeśli adresat będzie nieobecny listonosz lub kurier pozostawi awizo. Kurierzy i listonosze nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem, jednak w celu usprawnienia procesu doręczenia przesyłki Sklep podaje na paczce numer kontaktowy do adresata.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl